Genç Belediyesinde 'Denetimli Hizmetlik' protokolü

Genç Belediyesi ile Bingöl Cumhuriyet Başsavcılığı Denetimli Serbestlik Müdürlüğü arasında 'Denetimli Hizmetlik' kapsamında kamu yararına hükümlü çalıştırma işbirliği protokolü imzalandı.

YEREL - 27-12-2024 12:41

Genç Belediyesi ile Bingöl Cumhuriyet Başsavcılığı Bingöl Denetimli Serbestlik Müdürlüğü arasında, hükümlülerin topluma kazandırılması ve suç oranlarının düşürülmesi amacıyla önemli bir iş birliği protokolü hayata geçirildi. Protokol, Genç Belediye Başkanı Kemal Tartar ile Bingöl Denetimli Serbestlik Müdürü Nasır Göktaş arasında imzalandı. Protokol ile birlikte hükümlülerin, toplumla kaynaşarak yeniden suç işlemelerini engellemeye yönelik tedbirlerin alınması hedefleniyor. Bu iş birliği ile hükümlülerin toplumla daha sağlıklı bir ilişki kurmaları, suçtan uzak durarak topluma kazandırılmaları sağlanacak.

Günün Diğer Haberleri