Bingöl polisi, yolda kalan sürücünün imdadına yetişti

Bingöl Emniyet Müdürlüğü Polis Timleri Büro Amirliği ekipleri, Gündoğdu Kavşağı köy hizmetleri mevkisinde yolda kalan sürücünün imdadına koştu. Trafik ekipleri, aküsü biten aracı takviye kablosuyla çalıştırarak, sürücüye yardımcı oldu.

GÜNCEL - 07-12-2024 16:06

Bingöl'de kırmızı ışıkta beklediği sırada acının aküsü biten sürücünün imdadına Bingöl Emniyet Müdürlüğü ekipleri koştu.

Merkez Gündoğdu Kavşağı köy hizmetleri mevkisinde çarşı merkezine seyreden bir araç, kırmızı ışıkta beklediği sırada istop etti. MOBESE kamerasından aracın yolda kaldığının farkedilmesi üzerine bölgeye Polis Timleri Büro Amirliği sevk edildi. Ekipler, aracı takciye kablosuyla çalıştırarak, sürüye yarmcı oldu.

Bingöl Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamada, "Polis Timleri Büro Amirliği ekiplerimiz her daim yanınızda. Vatandaşımızın aracının aküsü bittiği fark edilmiş, ekip aracından takviye sağlanarak aracın çalıştırmasına yardımcı olunmuş ve vatandaşımızın mağduriyeti giderilmiştir." denildi.

Günün Diğer Haberleri